θαυμα

Κάθονται ένας Έλληνας Χριστιανός, ένας Αραβας Μουσουλμάνος και ένας Εβραίος και έλεγαν τα επιχειρήματά τους γιατί το ποιού η θρησκεία είναι η καλύτερη. Λέει πρώτος ο Έλληνας: - Είχα βγει με την βάρκα μου για ψάρεμα. Ενώ ήμουν μεσοπέλαγα με ένα κουπί, ξεσπά μια τρομερή καταιγίδα. Μου φεύγει και το άλλο κουπί από το χέρι, το βαρκάκι μου πήγαινε σαν καρυδότσουφλο, πέφτω και αρχίζω να προσεύχομαι: "Χριστέ μου, Παναγία μου, Χριστέ μου, Παναγία μου..." Ξαφνικά σχηματίζεται ένας κύκλος γύρω από την βάρκα, και απέξω γίνεται πανικός και θαλασσοταραχή και μέσα στον κύκλο ούτε κυματάκι. Λέει μετά ο Μουσουλμάνος: - Καλά, αυτό δεν είναι τίποτε. Εγώ διέσχιζα με καραβάνι την Σαχάρα. Ξαφνικά ξεσπάει μία μεγάλη αμμοθύελλα, παίρνει την καμήλα μου και την σηκώνει, οπότε αρχίζω να προσεύχομαι: "Αλλάχ, Αλλάχ, Αλλάχ!" οπότε γίνεται το θαύμα. Ένας κύκλος γύρω μου, από έξω η αμμοθύελλα και εκεί που ήμουν εγώ τίποτε, κόκκος άμμου δεν κουνιότανε! Λέει τελευταίος ο Εβραίος: - Ήταν Σάββατο και περνούσα έξω από το πάρκο και βλέπω μία γκομενάρα, ψηλή, ξανθιά, με μεγάλο στήθος και ντεκολτέ να με φλερτάρει με τα μάτια. Ήθελα να την γαμήσω επιτόπου, αλλά έλα που δεν έπρεπε να την αγγίξω γιατί ήταν Σάββατο! Οπότε αρχίζω να προσεύχομαι: "Θεέ μου, θεέ μου, θεέ μου!" Και τότε γίνεται ΤΟ θαύμα: Ένας κύκλος γύρω μου, τριγύρω Σάββατο και εκεί που γα....α Κυριακή!!!